Wednesday 8 February 2012

my story. .



 salam , hye people ! hari nie 8hb febuary 2012  genap sebulan aku SINGLE. .sepanjang aku single nie banyak yang agak sukar sedikit untuk aku lalui tapi aku tetap teruskan life aku without him ! perkara yang paling sukar ofcoz lah nak luputkan sayang aku nie pada si dia. . macam2 aktiviti aku join kat kolej sebab nak hindarkan ingat pada dia. . aku nak luputkan rasa sayang nie. . lagipun dia bukan milik aku lagi. . dia dah pun bertunang so sah2 aku tak akn dengan dia lagi. . aku tak akn benci dia aku just dapat doakan kebahagian dia. . sebab aku pernah sayang dan cintakan dia  .. aku hope dia akan always bahagia dengan girl tue even girl tue bukan aku ! life aku plak Alhamdulilah bertambah baik disamping keluarga dan kawan-2 aku ! so , tak ada lah nak sedih2 sgt. . dah okayy sikit. . end now aku ada someone yang agak rapat dengan aku dilaman mukabuku nie , tapi dia hanya sekadar teman rapat jew buat masa nie. . haty aku pun masih lagi ingin kan kesembuhan dari luka yang lama. . aku harap hubungan aku dan dia akan kekal even kami hanya berkawan jew ! ^^,

   
i'm happy now !

No comments:

Post a Comment