Monday 6 February 2012

I'm Feel So Bad ...

  

salam semua , sekian lama tak update sebab busy sgtsgt dgn aktiviti kolej. .now cuty kan so adalah masa nak update blog yang hampir berabuk nie. .hehehe. . now aku rasa tak berapa happy sangat lah , bukan apa aku rasa penat sangat dengan seorang teman aku ni , aku rasa macam dia tak habis-2 dengan mood dia jew . . aku tahu lah dia ada masalah tapi , kenapa aku pun dilibatkan sama. . aku rindukan gelak tawa dengannya tapi sayang mybe aku tak dapat ubati rindu ini sebab dia masih lagi modyyy , takpelah kawan aku akan cuba faham situasi yang kau sedang alami sekarang , mybe buat masa nie kita akan biasa2 sajoi , takpe aku akan terus sabar dan akan cuba jaga hati kau sebab aku sayangkan kan kau kawan tue kau kena tahu. . pape pun aku harap kau akan cepat okay without ur problem dear. . lagi satu buat aku sedih , hurmm aku tak ikut family aku balik kampung , sedih sgtsgt kena tinggal. . dah lah cuty lama then kene stay kat rumah sewa , memang tak best langsung !!! cuty aku sgsgt BOSANbosanbosannnn without family aku. . takpelah try cari aktiviti yang boleh hilangkan bosan  nie...
 

No comments:

Post a Comment