Monday 30 January 2012

tanpa diduga ^^,


serius dia hadir kembali tanpa diduga , atas sebab apa aku pun tak pasti. . tapi kehadiran dia membuatkan aku sedikit rasa gembira. . tetapi , kenapa dia hadir kembali dalam hidup aku ? aku tak boleh tipu diri aku sendiri yang aku masih sayangkan dia , tapi dia ? adakah dia pun macam tue?" ya Allah , kenapa rasa ini berbuah kembali , kehadirannya sangat mengubat luka dihati ku ini meskipun dia lah juga penyebab luka dihati ini. . tapi kenapa rasa ini terubat ? adakah kehadirannya kali ini untuk menebus kesalahannya pada aku ? " haruskah aku terima dia kembali , setelah dia tinggalkan aku dulu ? aku keliru , hati aku sangat bercelaru sekarang nie. . aku tak tahu apa yang patut aku cakap padanya even aku sepatutnya jujur dengannya yang aku sangat senang dengan kehadirannya kembali. . rasa ini membuatkan aku jadi keliru sgtsgt ! tetapii , sekarang aku dah mula belajar hidup aku tanpanya , haruskah aku terus ego dengan sikap aku terhadapnya ? aku sgt tak pasti apa yang harus aku lakukan sekarang nie T_____T

No comments:

Post a Comment