Friday 27 January 2012

smile while reading the post ..

Be matured lah huneyyy , bukan nak kate aku ni dah matured sgt .. tapi atleast aku ni still boleh bertapis and tak de lah create ayat macam time zaman aku sekolah darjah 5 k .. blajar dah setinggi langit sampai ke luar negara tu .. tapi words kau memang terbaik .. if aku post words tu semua kat lecturer kau kat sane confirm kau kena gelak kau2 .. dah lah bawak image malaysia ,bertudung bagai tpi perangai tu , subhanALLAH ..
Elok2 aku tahan hati n nafsu tak nak cerita pasal kau or mantion ape2 pasal kau tpi last2 mmg aku nak kena sekolah kan kau seket sbb aku rse tak ckup lagi ilmu kau .. just dgn duit je smua org boleh sampai blajar kat luar negara tu .. tp ilmu kau tu kalau bukan disebab kan duit n harta mak bapak kau .. aku rase form1 pon kau tak lepas .. upsr dpt brape dik smpai dah umor 20 ni pon still nk pakai word, "hanjing,tahi,hencing,babi" tu smua .. saudari , tolong lah baca balik ape yg kau dah tulis smua tu .. n please stand alone n think about it deeply .. smua words kau tu tuju pada kau .. aku minta maaf if ade words aku yg sakitkan hati kau .. tpi as a friend aku terpakse bgtau kau bnda ni .. kau dah terlebih sudah .. just btween u n her dont jugde others espacially family matters ok dude .. aku ni nasehat tahap level 1 .. jgn smpai aku nasehat level 10 k .. stop it laa dear friend.. kau tu bertudung ,baju labuh2 bagai.. tapi perangai ? aduiii .... jgn takabur dgn ape yg kau dah ade skrg .. sekelip mate je tuhan boleh tarik balik semua bnda yng kau dapat sekarang .. kau tu takde lah berupa sngat smpai nk mgutuk ciptaan ALLAH.. ok ? sedar2 .. n please behave ,, jgn jd budak2 k ..

ps: sorry tu say , but u dont have the piorityy to talk about family k dear ..
assalamualaikum ^^,

No comments:

Post a Comment