Friday 27 January 2012

berkawan lebih baik !

dear friends , dah lama tak update blog.. now ada cerita baru nak story mory kat korank. . urm ni pasal bila ex bf kita datang balik then say "hye" kat kita setelah berbulan , bertahun tak contax then tibatiba contax. .hahahaha. . agak pelik jew kan bunyinya tue padahal tue NORMAL jew kot. . dah biasa jadi pun kat kitakita. . jangan nak tipulah kalau kata tak pernah jadikan ?!hurmmmm. . tapi kan , if dia nak mintak couple balik better say "NO" yelah if bagi peluang pun kalau buat lagi pangai lama ish nanty kita yang sakit hati , so better berkawan sahaja lah kannn ! lagi satu nak story pasal sorang guyz ni , dia ni betul-2 jenis tak paham bahasa kot. . yelah dia dah GF tapi still menggatal , tak sedar ke kau tu dah lakukan kesalahan . . hah ! kau dah curang. . dah jelas-2 kot aku tak nak layan kau pun tapi kau ngek jugak dok mesej-2 aku.  .errr rimas betul aku , dah cakap hari tu anggap aku kawan kau je kan tapi aku tengok tak macam kawan pun kau ni. . buat aku menyampah taw. . so sorry bro , aku tak dapat lah nak kawan dah dengan kau ! serius aku tak hadap taw dengan lelaki yang ada gf ni . . hahahah ..  sorry ! okayyy , berbalik pada cerita tadi. . aku sekarang sangat selesa untuk berkawan sahaja ! taknak sangat lah couple untuk masa nie. . hati nie masih lagi perlukan masa untuk d'ubati. . pape pun credit tu all dear friends yang always ada untuk aku ! makasehhhh..



hidup didunia nie sementara  je , so hargailah okayy ^^,

No comments:

Post a Comment