Sunday 22 January 2012

Do I care ? mybe. .

salam semua. .hari ni , 22 januari 2011. .aku nak story pasal DIA. . aku open facebook tiba-2 aku tgk dia like satu status aku ni pasal aku ckp "aku nk DELETE perasaan aku ni pada dia !" dia masih stalker FB aku , hahahaha. . dia buat aku sakit hati jew siap LIKE bangai. . hurmmm. . "kenapa lah kau macam patung , kau tkde perasaan ke ? kau tk rasa kew apa yang aku rasa hah SENGAL ! " damnnnn !! aku benci rasa ini , rasa ini terlalu sakit tahu tak ! kau sedap-2 happy aku nak sedih , eeeeerrrr. ..!!! WTH !lagi satu, aku ada baca satu blog ni. . dia cerita pasal dia PUTUS CINTA. . dari situ aku membaca dan baca . . dia bagi aku kekuatan jugak. . dia cakap "Allah taknak hambanya terus cinta dan sayang pada orang yang tak layak daptkannya. ." so , dari situ aku ambik sebagai pengajaran buat diri aku. . aku harap aku akn terus jugak berusaha tanpa putus asa untuk memadam rasa ini , dan buang ia JAUHJAUH !


ya Allah , kuatkan aku untuk lalui semua ini sesungguhnya aku tak berdaya tapi aku akan terus mencuba mengharungginya. .aminnnn ^^,





No comments:

Post a Comment