Monday 16 January 2012

Precious this smile !

                                          


credit untuk awak yang buat saya tersenyum sekarang , awak banyak bagi saya nasihat dan dorongan untuk saya jadi seorang yang KUAT ! thanks sgtsgt , saya harap kita dapat jadi KAWAN  selamanya. . awak kan DOKTOR saya. . dan awak juga adalah UBAT pada LUKA saya kan ? heheheh , saya sgt hargai kehadiran AWAK dalam hidup saya yang bagi saya awak SINAR dalam KEGELAPAN saya ! 
dan awak jugak ibarat LAMPU saya ! hehehehe. . so , saya harap awak tak akan HILANG dari hidup saya ,  KAWAN ! ^^,


                                          

awak pernah cakap , awak akan sentiasa buat saya tersenyum kan ? 
saya harap , itu BENAR !


                                      

^^,


                                               

*_______*

No comments:

Post a Comment