Thursday 12 January 2012

saya akan rindu awak , LULU !

LULU ? hahaha, dia bestie saya ! dia ni adalah kawan saya yang paling COMEL yang sangat SENGAL , hahaha , sorry babe jgn marah okayy , saya hnya bgurau saje. . ^^, PEACE. .btway , nak citer sikit pasal dia ni , LULU ni paling pantang if aku balik rumah family aku , mana tak nya belum sempat sejam lagi dah mula mesej , hahahah. . nampak tak SENGAL dia ?? hehehe. .then dia ni suka je text buat aku serba salah. . geram je , ni contoh mesej dia akan send kat aku :


LULU : untung ar u balik :(
AKU: tengok mula lah tu , u ni !
LULU : i nanty ALONE ar :(
AKU : i suruh ikut balik tak nak !
LULU : i segan lah syg :(
AKU : sengal je , saje bg alasan. . segan bagai. .

hahaha , nampak tak SENGAL dia, bukannya aku tak ajak dia balik aku ajak je , tapi kadang-2 memang tak boleh nak bawak dia balik ar. .sebab kadang-2 aku ada hal dengan family aku. .so , sorry lah syg sebab kena tinggalkan u . . bukan  sengaja , SORRY SGT ! btway , LULU saya akan rindu kat awak. . sebab awak adalah separuh daripada KEHIDUPAN saya saygg  !


    
                                    i gonna miss you !





No comments:

Post a Comment