Thursday 12 January 2012

i love my family ! family is everything for me !

Alhamdulilah ya Allah , aku selamat sampai dirumah. . ada ar dalam 3 minggu tak balik. . yelah bz sangat kat kolej , dengan mid term lagi dengan assigment lagi mana ar tak bz, now dah tak bz baru ar dapat balik . . hehehehe ^^, suka sangat dorw ! urm , esok aku g SABAH bercuti dengan sedara-mara urm yang sedihnya parents aku tak g sebab ada keje so aku dengan adik aku RARALA je yang pergi. . sedih je , hurmmm. .takpe lah btway , ayah dah janji raya cina ni nak bawak g bercuty kat LANGKAWI so tak ada ar aku nak geram sgt kat ayah, hehehe. . so , aku hope percutian nanty aku dapat tenangkan KEPALA OTAK aku yang dah BERSERABUT ni ! hahahaahha ^^,


my sista , love u sista ^^,


wif my mum and my sista ^^,


adik comey saya ^^,




No comments:

Post a Comment