Monday 13 February 2012

A happy day..



salam semua , hari nie best sgtsgt ! mana tak nya hari nie aku dari pagi smpai lah malam spent tyme dengan kwnkwn kolej aku. . lepak rumah FIDA n IDA , masak2 then mkn samasama , memang best sgt. .
masing-2 dgn kerenahnya mcmmcm lah topik yang kteorg bualkan hari nie. . 
after mkn2 , kteorg lepak g tasik shah alam. . pergi bkayak , memang terbaekkk lah kan , first tyme plak aku berkayak ramai-2 dgn dak kelas aku nie. . aku naik dgn besti aku , LULU. .
dia tady memang tak ley blah kot , takut sgt dia nak naik perahu dgn aku , mcm2 lah yang dia ckp , dalam tasik ada buaya lah apa ar , hahahah , layan jelah aku dgn kerenah dia tady. . bila dah naik terlebih excited plak dia , seronok dia  .. suka jew aku tadi. .  pape pun even hari nie aku sgtsgt lah letih pun , takpe letih tue berbaloi. . yelah dengan kwn2 aku , bukan selalu dapat spent tyme lama2 mcm hari nie dengan dorank , thanks ea korank untuk hari nie , korank memang bestfriendss terbaekkkk dorwww ^^,




kami sgtsgt comel belaka , hehehe (perasan right ? )


my girlfriends , LULU :")


perwatakkan kami berbeza tapi kami tetap sama :)
ily sygggg !


thanks korank buat aku tertawa terbahak2 hari nie , korank memang
terbaekkkkk !


ily sygggg ^^,


muka excited nak bkayak ^^, hehehe. .


fida & Lulu ^^,



No comments:

Post a Comment